Militiegetuigschrift

Het militiegetuigschrift wordt afgegeven bij de dienst Burgerzaken van je woonplaats. 
Dit getuigschrift vermeldt de periode van actieve dienst en wordt soms nog gevraagd bij een pensioenaanvraag.

Procedure

De aanvraag kan gebeuren: 

  • aan het loket van de dienst Burgerzaken : het militiegetuigschrift wordt onmiddellijk opgemaakt en meegegeven. 
  • via het formulier op het e-loket 
  • via mail : het militiegetuigschrift wordt afgehaald door de aanvrager, doorgemaild of per post opgestuurd. 

Wat meebrengen

  • Identiteitskaart 
  • Militieboekje 

Contact

Burgerzaken
Nu gesloten

De dienst werkt op afspraak. Kies optie 1 bij telefonisch contact.
Adres
Neervelpsestraat 11 , 3370 Boutersem Gemeentehuis
Tel.
016 72 10 60
burgerzaken@boutersem.be
Vandaag
open van 09:00 tot 12:00 13:00 tot 15:30
Morgen
open van 09:00 tot 12:00 13:00 tot 15:30