Militiegetuigschrift

Het militiegetuigschrift wordt afgegeven bij de dienst Burgerzaken van je woonplaats. 
Dit getuigschrift vermeldt de periode van actieve dienst en wordt soms nog gevraagd bij een pensioenaanvraag.

Procedure

De aanvraag kan gebeuren: 

  • aan het loket van de dienst Burgerzaken : het militiegetuigschrift wordt onmiddellijk opgemaakt en meegegeven. 
  • via het formulier op het e-loket 
  • via mail : het militiegetuigschrift wordt afgehaald door de aanvrager, doorgemaild of per post opgestuurd. 

Wat meebrengen

  • Identiteitskaart 
  • Militieboekje 

Contact

Burgerzaken
Nu gesloten

Boek je afspraak online of via een telefoontje aan onze dienst. Heb je een dringend probleem of een prangende vraag? Bel ons! Dan bespreken we telefonisch hoe we je het snelst kunnen helpen.
Adres
Neervelpsestraat 11 , 3370 Boutersem Gemeentehuis
Tel.
016 72 10 60
burgerzaken@boutersem.be
Vandaag
open van 09:00 tot 12:00
Morgen
open van 09:00 tot 12:00

Om u de beste dienstverlening te garanderen werken we bij voorrang op afspraak. Hierdoor vermijden we wachttijden en wordt u snel en voorbereid geholpen. Maak bij voorkeur je afspraak via het online bookingsformulier (link via de website), indien dat niet kan, contacteer dan de dienst via burgerzaken@boutersem.be of 016 72 10 60.  Heb je een dringend probleem of een prangende vraag? Bel ons! Dan bespreken we telefonisch hoe we je het snelst kunnen helpen.