naar inhoud

Alle gemeentediensten werken achter gesloten deuren

16 maart ’20 (ma)

Alle gemeentediensten (gemeentelijke administratie, technische dienst en OCMW) blijven werken, maar achter gesloten deuren.

Tracht de diensten zoveel mogelijk telefonisch of via email vragen te stellen.

Maak ook zeker gebruik van het e-loket via de website: http://www.boutersem.be/E-loket

Enkel voor dringende en belangrijke gevallen wordt gewerkt op afspraak.


Het gemeentehuis gaat tijdelijk dicht en zal enkel op afspraak werken.

Hieronder vind je een overzicht van diensten waarvoor je nog wel kan langskomen op het gemeentehuis, maar enkel op afspraak!


BURGERZAKEN
Maak hiervoor eerst telefonisch een afspraak via 016 72 10 60

Burgerlijke stand

  • Aangifte geboorte & adoptie
  • Aangifte huwelijk: indien huwelijk voor 01/05/2020
  • Prenatale erkenning

Rijbewijzen

  • Enkel als de geldigheidsduur van de 'medische schifting' of de 'vakbekwaamheid' gaat vervallen
  • Bij verlies of diefstal van het rijbewijs
    ! gelieve eerst het bewijs van verlies/diefstal bij de politie te halen

Reispassen

  • Enkel in dringende gevallen

Vreemdelingen

  • steeds op afspraak
  • wordt als niet-dringend beschouwd: als je nog in het bezit bent van een geldige bijlage 19

Bevolking & identiteitskaarten

  • Identiteitsbewijzen: met vervaldatum vóór 15/04/2020 (je kan de vervaldatum terugvinden onder de chip van de kaart)

Niet dringende zaken:

 

Heb je twijfels, of heb je nog vragen?

Gelieve dan eerst telefonisch contact te nemen via 016 72 10 60


DIENST OMGEVING

Openbare onderzoeken

De inkijk van openbare onderzoeken kan enkel op afspraak plaatsvinden.

Maak je afspraak

via mail naar omgeving@boutersem.be

of telefonisch naar 016 72 10 50 of 016 72 10 51 (tussen 8 u en 10 u)


Een overzicht van alle gemeentelijke maatregelen lees je in onderstaand bericht:

http://www.boutersem.be/nieuwsdetail/874/-gemeentelijke-maatregelen-mbt-coronavirus

 

Meer informatie?


Nieuwsoverzicht